سافت دیزاین

کاربرد نرم افزار، برنامه نویسی و شبکه

سافت دیزاین

کاربرد نرم افزار، برنامه نویسی و شبکه

آموزش زبان سامیا SamiyaABC

اپلیکیشن آموزش زبان سامیا (SamiyaABC) اپلیکیشنی ساده و آسان برای خواندن متن های انگلیسی است که  با خواندن متن ها توسط کاربر، کلمات جدید و کلمات یاد گرفته شده را شمارش کرده و گزارشی از تعداد کلماتی که یاد دارید و یا یاد گرفته اید به شما می دهد. این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است.

آموزش زبان سامیا (SamiyaABC) دارای متن های متنوعی برای سطوح مبتدی (Elementay)، متوسط (Intermediate)و پیشرفته (Advanced) است که از کتاب های معتبر آموزش زبان انتخاب شده اند.


  

روش کار این اپلیکیشن بدین صورت است که شما متنی را انتخاب کرده و شروع به خواندن می کنید. در حین خواندن متن می توانید روی کلماتی که نمی دانید کلیک کرده و معنی آن ها را در پایین صفحه مشاهده کنید. پس از اتمام خواندن متن، برنامه کلمات موجود در متن را -بجز آن هایی را که برای شما جدید هستند و در حین خواندن روی آن ها کلیک کرده اید- به دیکشنری شخصی شما اضافه می کند. به این ترتیب با خواندن متن های بیشتر، کلمات بیشتری به دیکشنری شما افزوده می شود و هر چه متن های بیشتری بخوانید تخمین بهتری نسبت به تعداد کلمات انگلیسی که یاد گرفته اید بدست خواهید آورد.

امکانات برنامه:

  • متن های متنوع برای سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته: برنامه شامل متن های متنوعی از کتاب های آموزش زبان معتبر برای سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته است. در انتخاب متن ها سعی شده است از متن های پیچیده و پیشرفته اجتناب شود و همچنین مطالب آموزنده و مفید در نظر گرفته شوند.
  • نمایش معنی کلمات جدید متن با کلیک بر روی آن ها: در هر متن کلمات جدید روشن نمایی (Highlight) شده است تا کاربر در صورت نیاز با کلیک بر روی هر کلمه معنی آن را در همان صفحه مشاهده کند.
  • نمایش گزارش از تعداد کلمات جدید و کلمات از پیش یاد گرفته شده برای هر متن: برای هر متن این امکان قرار داده شده است تا کاربر بتواند قبل از خواندن متن ببیند که چند درصد کلمات متن برایش جدید است و چند درصد را می داند. همچنین می تواند لیست کلمات جدید را هم مشاهده نماید.
  • نمایش گزارش کامل از تعداد کلماتی که می دانید یا یاد گرفته اید: در بخش گزارش وضعیت کاربر می تواند گزارشی از تعداد کلماتی که می داند و همچنین تعداد متن هایی که یاد گرفته است را ببیند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این اپلیکیشن می توانید به صفحه آموزش زبان سامیا در سامیاکد مراجعه کنید. امیدواریم این اپلیکیشن برایتان مفید باشد. همچنین می توانید برای دیدن دموی اپلیکیشن به کانال سامیاکد در آپارات مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.